Witaj poszukiwaczu podróży!


Moja historia podróżowania zaczyna się od rodzinnych wycieczek na Hel czy do Malborka, a więc bardzo regionalnie. Oczywiście im byłam starsza, tym dalej i częściej jeździłam. Studiowałam kierunek związany z turystyką, co stało się dodatkową motywacją do podróży. Uwielbiałam (i do tej pory uwielbiam) zwiedzać Polskę.

Jedną z pierwszych samodzielnie zorganizowanych przeze mnie wycieczek za granicę była podróż do Budapesztu. Moją największą jak dotąd wyprawą było zwiedzanie Stanów Zjednoczonych, co stopniowo chcę opisać na tym blogu. W międzyczasie, mam nadzieję, pojawi się tutaj kilka wpisów o moich bieżących podróżach.

To, co chciałabym Wam zaprezentować, to gotowe pomysły na wyjazdy, zarówno te jednodniowe, jak i dłuższe. Moją bazą wypadową jest Trójmiasto. Na pewno znajdziecie tu wpisy o regionalnych atrakcjach, jednak moim głównym celem jest zaproponowanie Wam nieco dalszych wypadów. Jeśli mieszkasz niedaleko, to mam wielką nadzieję, że skorzystasz z moich podpowiedzi podróżniczych, a jeśli jesteś z innej części Polski, to może uda mi się zaprosić Cię do wizyty w Trójmieście?

Serio, nic nie ucieszyłoby mnie bardziej, niż ułatwienie komuś decyzji o wyjeździe! Dokądkolwiek! Bo przecież każda podróż czegoś nas uczy. Podróżowanie będzie głównym tematem tego bloga. Stąd też pomysł na nazwę, bo vojaga to w języku esperanto znaczy właśnie podróż.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O tym, jak zwiedziliśmy Tonsberg - city break krok po kroku

Wirtualny Skansen Wraków, czyli jak robić turystykę siedząc w domu

Wielopielo w nocy i na spacerze oraz o myjkach wielorazowych